Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne
Jaja, dat zal allemaal wel. Maar waar is je precieze cut-off parameter nu weer gebleven? Stilletjes onder het tapijt gemoffeld?
|
Bv. bij bacteriën worden leden van een soort gezien als de individuen die onderling meer dan 96% 16S rRNA sequentie gelijkenis vertonen.
Citaat:
Heeft er dan ooit een creationist proberen te ontkennen dat paarden en ezels geen vruchtbare nakomelingen krijgen?
En kan je het feit dat paarden en ezels verschillende soorten zijn ook koppelen aan de genetische afstand tussen beiden? Of zouden er soorten zijn waar de genetische afstand even groot is, maar die toch nog vruchtbare nakomelingen kunnen voortbrengen?
|
Genetische afstand, ongetwijfeld. En alweer zie ik dat je er niets van snapt: hoe groter net de genetische afstand, hoe minder waarschijnlijk het is dat paring zal resulteren in vruchtbare nakomelingen.
Citaat:
RodeLantaarn openbaart: het verschil tussen een hond en een kat is even groot als dat tussen een olifant en een hagedis. FOUT! De hond en de kat verschillen ongeveer evenveel als twee kasten van den IKEA die door twee verschillende personen zijn in elkaar gestoken Een vijsje min of meer, en wat dingetjes die in ongeplande richtingen wijzen.
|
Kijk, je manier van constant iemands woorden te verdraaien en daar dan je eigen manier van circulair redeneren in toepassen komt me de strot uit. Je bent een soort wetenschapsparasiet: Iedereen moet jou maar verklaringen geven voor wat JIJ niet kan begrijpen, doch bent al op voorhand niet akkoord. Zo heeft het geen zin.
Citaat:
Gek, een heel andere uitleg als die van Bovenbuur. Verschillende cursus geciteerd? Kunnen jullie het aub. eerst eens onder elkaar uitvechten?
|
Ik zie weinig tegenspraak met wat ik schrijf. Kun jij aub eerst eens een boek opendoen?
Citaat:
En waarom zou die die soort in godsnaam moeten uitsterven omdat een of andere mutatie er niet gekomen is? De mutaties zijn toch toeval, de natuur zit daar toch niet op te wachten om een soort al dan niet uit te roeien? De zoveelste ongefundeerde verklaring die ad-hoc wordt verzonnen om toch maar gelijk te halen.
|
Ongefundeerde mening? Hoe kan jij dat nu weten? Jij die geen boek over wetenschap hebt opengeslagen? Hoe? Goddelijke interventie?
Je leest zelfs niet wat er geschreven staat, en doet geen moeite om er ook maar iets van te begrijpen.