Los bericht bekijken
Oud 2 december 2009, 13:07   #54
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Inderdaad, onlangs nog een geval meegemaakt uit mijn omgeving.

Huisbaas, correcte mens, die na meerdere bemiddelingen uiteindelijk tot een uitzetting heeft moeten overgaan.

alcolieker van een huurder met een huurschuld van verschillende maanden, die er een echt stort van heeft gemaakt, en bij de verhuis nog geprobeerd heeft meubelen te stelen ook. Die deel uitmaakten van de woning.

ge begint u dan natuurlijk de vraag te stellen of het het nog wel waard is om te investeren. Ge koopt zo een huis als investering (voor de kinderen later... ) ondertussen kan het opbrengen , en help je dikwijls mensen (jonge starters, alleenstaanden, etc... ) Als je dan de pech hebt dat je er zo een wacko`s in krijgt, gaat je goesting natuurlijk rap over.
Zo zit dat in de realiteit , als zuipers echter van mij willen huren moeten ze onder schuldbemiddeling staan of hun ziekenkas laten betalen , anders komt het er niet van .
Ik heb zelf nog gehuurd , zelfs als werkloze , nooit was ik 1 dag te laat .
Ach , wanbetalers , ze kunnen hun huur niet betalen maar lopen wel hele dagen zat , of rijden met een sportauto en moto en heel hun huis staat vol met de laatste electronische snufjes.
Dat is niet van niet kunnen betalen maar van niet willen .