Los bericht bekijken
Oud 2 december 2009, 14:44   #13
Marlboro
Banneling

Standaard

30jaar geleden was het allesins duidelijk veel leuker en beter.
Nu is het ongeloofelijk hoeveel onverdraagzame mensen er rond lopen,ze moeten altijd wel iets hebben om over te lopen kankeren.

Nu opeens staat het land in rep en roer en moet er opeens een rookverbod komen?
De zaken gaan nu al niet te goed,er zijn nu al redelijk wat zaken die op de fles gaan en dan nog eens een rookverbod erbij is voor vele anderen de doodsteek maar dan komt het egoisme naar boven van vele niet rokers natuurlijk;so what zeggen ze dan,voila,tis natuurlijk makkelijk,ze hebben zelf geen zaak en hebben er geene last van dus is het makkelijk om te zeggen,kust ze.

Dat van gezondheid heb ik al genoeg aangehaald; geen alcohol meer,geen auto's en vliegtuigen en noem al die andere zaken maar op,allemaal gedaan ermee.
Jullie verpesten ook mijn gezondheid.
Neem gvdm de velo als je een familie bezoekske wil doen of naar de winkel gaat.

Wat ik ook nog zie is hoevelen er zo lopen te zagen maar hun eigen kinders of dikwijls zelf zo vet als een ei lopen door zich vol te vreten met alles wat maar ongezond is en dan afkomen rokers die kanker hebben ofzo dan maar voor alles zelf moeten opdraaien?Dan moet iedereen die ongezond eet en dat zijn er heel veel ook voor eigen kosten opdraaien,mensen die sporten en de zoveelste keer een blessure oplopen ook zelf voor opdraaien enz....

Ik lees hier dan toch van mensen die zeggen; oke,ik vind wel het moet kunnen er een scheiding is,kan ik mee leven,alleen is het zo jullie niet verder denken; vele mensen hebben die mogelijkheid gewoonweg niet wegens te klein of er het geld niet voor te hebben,moeten we die dan maar failliet laten gaan??
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden