Toenemende Westerse Censuur !!! (en het einde vh vrije internet en freedom of speech)
Ik begin het grondig beu te worden!
Telkens ik in de publieke media mijn ongezouten mening geef word ik geregeld gecensureerd.
- Op HLN: mag veel gescheld worden etc, maar bepaalde politiek onderwerpen liggen gevoelig
- Op Tijd.be direct gele kaart nadat ik de achtergronden van de 1e en 2e WO vermeld had...
Het valt me hierbij op dat ik bepaalde woorden expliciet niet mag vernoemen:
zionisme, kritiek op joden (niet holocaust ontkenning), HAARP (?!!), teveel kritiek op de media zelf of namen zoals Rothschilds, Rockerfellers,...
Ik ben hierbij heel sterk overtuigt dat ik niemand persoonlijk aanval, nog grove taal gebruik, noch rechtstreeks politiekers afschilder,... Ik probeer de reacties hoogstaande te houden. Dit in tegenstelling tot de vele gefrustreerde, nietszeggende reacties dikwijls.
Bij mijn idee leven we nog steeds in een vrije wereld (nu ja, ik weet wel beter ondertussen).
Hebben jullie hier ook ervaring mee? En zo ja op welke sites vooral?
PS: Al gehoord van ACTA trouwens? De VS heeft een plan klaar dat de ISPs gaat verplichten, beetje zoals Frankrijk, mensen te verwittigen bij copyright breuk of schending van privacy. 3x verwittigt is vh internet afgesloten. Hier bij kan de aanklager ongefundeerd klacht indienen.
|