Los bericht bekijken
Oud 2 december 2009, 15:47   #144
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het antwoord op de vraag; "En dat rechte pad is...jouw pad?" is ... "Welk ander?" Kan je dat wat beter omschrijven - of bedoelde je; "Welk anders?"
Als jij je mening geeft, geef je toch die van jezelf en niet die van iemand anders?

Citaat:
*kuchkuch k'nijn, ik ben geen 'hij'
Ik ook geen k'nijn

Citaat:
en tweedens, ik heb nergens om bewijs gevraagd, ik lig er ook niet wakker van hoor, ik constateerde enkel maar dat jij cijfermateriaal vroeg aan Fieseler over het aantal X dat jij het VB op TV gezien had in verkiezingsdebatten, om wat jij gezien had met cijfers te weerleggen - maar je hebt het een beetje verduidelijkt.
Vandaar dat ik het had over het gebruik van komma's en punten - wordt wat begrijpelijker en overzichtelijker.
Nochtans was dit duidelijk vanaf de eerste keer dat ik het zij hoor, misschien eens de moeite doen om iemand zijn post op te zoeken ipv op anderen af te gaan?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden