Los bericht bekijken
Oud 2 december 2009, 23:46   #513
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Wat mij bijstaat is dat Abdul voortdurend probeert om de discussie af te grenzen. Waar wel een niet over gepraat mag worden. Standaard techniek van Mohammedanen als ze een 'discussie'willen. Zij bepalen de voorwaarden en grenzen. Net zoals ze het niet kunnen verkroppen dat er niet-positieve dingen worden gezegd over hun meningen. Want wat is religie anders dan een set meningen?
Zo schrijft Hans in dat boek: op 14 nov. 2007
Zeer geachte Heer Van de Ven:
U bent vergeetachtig, of een boefje. We hadden toch afgesproken elkaar brieven te schrijven en elkaar in die brieven met vragen te bestoken? En nu doet u net alsof ik ten onrechte geïrriteerd raak wanneer u geen enkel antwoord op mijn vragen geeft, en zelfs suggereert u aan onze eventuele lezers dat het toch wel bijzonder hoogmoedig van mij is om u zo aan de tand te willen voelen. Arrogante professor in de oriëntaalse weet-niet-kunde schoffeert zielige moslim!

En om nu te zeggen dat het boek mij de ogen geopend heeft, nee. Ik wist al lang wat voor mentale schade en intellectuele handicaps het Mohammedanisme-mneme veroorzaakt in de menselijke geest. Dit boek bevestigt dat maar weer eens.
p'sies!
SDX is offline   Met citaat antwoorden