Los bericht bekijken
Oud 3 december 2009, 07:19   #1
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard VB'er Schoofs: "graag Turken die zich samen Vlaming voelen met ons"!!!

VB-sukkel van dienst: Bert Schoofs uit Beringen. De man presteerde het, het onderstaande te beweren in het Belang van Limburg van gisteren, woensdag 2 dec.:

"Meer concreet denk ik aan de oprichting van een Vlaams-Turkse Vriendenkring. Ik stel vast dat zij zich gemakkelijker aanpassen aan onze normen en waarden. Ik ken veel mensen van Turkse origine. Ik heb geen problemen met hen. Tenzij dat ze het steeds over België hebben. Ik zou liever hebben dat ze het over Vlaanderen hebben, nu een regio en straks een land. Ik zou graag hebben dat ze zich samen met ons Vlamingen voelen en dat ze weten dat we hen niet afwijzen maar willen samenwerken. Daarnaast reik ik de hand naar alle andere partijen. Ook wanneer ze mensen van Turkse origine op hun lijst hebben staan en die naar voren schuiven voor een mandaat als schepen. We zullen hen niet op hun afkomst beoordelen, wel op hun merites, op wat ze doen voor Beringen. Voorts gaan we ook proberen om het allochtoon ondernemerschap maximaal te ondersteunen."

Ongelofelijk wat voor zever die VB'ers allemaal uitkramen tegenwoordig!
Die partij is gewoon een rechtse klootzakkenpartij geworden dat vooral de agenda van de bazen, het patronaat wil dienen en niet meer de verdediger is van de kleine man die geboren en getogen Vlaming is!
VB? Weg ermee!!!
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden