Los bericht bekijken
Oud 3 december 2009, 14:47   #10
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Ik spreek je zeker niet tegen daarin. Ik heb gewoon moeite met overdreven samenzweringstheorieën. Niet dat je die per se poneert, maar bepaalde mensen houden ervan om daar constant over te zwanzen en het tegen je te gebruiken, terwijl ze zelf het punt niet zien.
Bedankt voor dit!
Moeilijke met die theorieën is dat het een aanname of conclusie is van wat mensen zien. Integenstelling tot de 'wetenschap' of 'media' waar men verwacht dat je alles gewoon kritiekloos slikt en door verkondigt.

Vele theorieën kunnen op die manier heel shockerend over komen (NWO, FEMA camps) of totaal van de pot gerukt zijn, (holle aarde: hier ook weer, wie beslist wat waar is?).
Maar ze zijn meestal wel gebasseerd op info of foto's die men vind.
Soms gaan die een eigen leven leiden en soms zijn er dingen waar men liever niet over spreekt (kaart van Piri Reis, Batterij van Bagdad, reuzenbeenderen, Antikitera mechanisme, etc,...) Omdat dit te confronterend is met de huidige wetenschap of aanname of wereldbeeld.
Het wereldbeeld is immer zeer beperkt van een groot deel van de bevolking.
Dikwijls ook heel territoriaal en egoïstisch. (in trappen: mannen zijn slimmer dan vrouwen, ik ben beter dan mijn gebuur, die van het andere dorp zijn dwazerikken, oost-vlamingen zijn vriendelijker dan west-vlamingen, Nederlanders arroganter, Amerikanen ook, en dan zitten we zowat aan de dampkring qua overtreffende trap: wij zijn de enige in het heelal.

Anyway...

Toch vind ik het steeds de moeite elke bewering, hoe gek ook, te blijven onderzoeken.
Dat de nazi's een ubermensch wouden scheppen is geschiedenis, maar dat er nu weer vergelijkbare tendenzen zijn, lacht iedereen weg...

We moeten nu eenmaal toegeven dat onze geest sterk geïndoctrineert is. Ik hou niet van het pretentieus klein geestig redeneren, zoals ik ben god en allewijs en machtig en heb de waarheid in pacht ...
Twijfelen mag/moet maar laat wat ruimte voor andere ideeën ook.

History proves that's wrong!
Zo ook met dit artikel die claimt dat er een hele grote outbreak komt, doordat het vaccin een reactie gaat geven op het komende virus dat gereleased zal worden.

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden