Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart
Beringen is ver van mijn bed, dus ik weet niet hoe en wat en zwijg er daarom over.
De standpunten van de partij over de islam hoeven weinig uitleg, me dunkt.
Maar wie niet aanvaardt dat goed geïntegreerden van vreemde komaf, die zich aanpassen zoals Vlamingen dat ook in het buitenland doen, hier mogen blijven, tja die mensen nemen beter geen VB-lidkaart alleszins.
Er zijn er tienduizenden die wel een enkel ticketje richting land van herkomst mogen krijgen op basis van hun gedrag hier. En het VB is nog altijd die enige partij die dit zegt.
Komiek overigens dat de topicopener zich tot de SP-A bekent terwijl er in Beringen een Turkse SP-A schepen in het beleid zit. Hij zal wel zijn redenen hebben om voor de SP-A te zijn maar dan is het toch vrij belachelijk om als SP-A gezinde een topic te openen over de vriendelijkheid van een VB'er tegenover Turken.
|
O,ik heb geen probleem met mensen die hier werken en de taal kunne en hun steentje bijdragen.
Allemaal geen probleem maar helaas en zoals ook op mijn werk werken er vele allochtonen en dus moslims vooral en dan hoor je het vanuit hun eigen mond wat ze allemaal zeggen.
Zeg maar niks verkeerds over hunne mohammed.
Hetgeen mij stoort is hetgeen schoofs heeft gezegd,dat is compleet fout.