Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal
Mij iets te abstract en andermans hersenpinsel. I dont feel it. We zullen zien, of niet.
|
Het grappige is dat toen Terence Mckenna die Novelty Theorie (te zien in link in grafiek) uitwerkte en uitkwam op 21/12/2012 als zero point (timewave zero), pas DAARNA te weten kwam over de einddatum van de maya kalender.
Pas NA hij het uitwerken van de novelty theorie krijg hij het van de maya kalender aan zijn oren.
Isn't that odd???
Voor mij zijn de voospellingen (overal uitgezaaid overigens, zeker niet beperkt tot de novelty theorie en maya kalender) wel een degelijk feit aan het worden.
Er zijn al nieuwe plagen (zie pandemie mexicaanse griep).
De natuur gedraagt zich toch iet buiten het normale, de pole shift van de zon komt eraan. (is een normaal fenomeen dat ze iedere 11(?) jaar doet) maar toch. De stormen zullen zoals NASA's berekeningen buiten het "normale" zijn. Niet gevaarlijk voor de mens binnen de magnetisch veld, maar toch.
De sattelieten etc kunnen wel eens geraakt worden, en was het eerst niet blasfemie toen men voorspelde dat electronica niet meer zou werken?
But hey, there you go! Tmoet maar onze ruimtetoestellen raken en klets, 't is ne giant slowdown voor onze bruisende dynamiek in't leven.
Ben ik nu "TE" ver aan't denken, of zie ik wel degelijk uitkomen wat al decennia lang duidelijk gemaakt wordt aan de mens?
Tuurlijk zit er veel hoaxerij bij, maar dat filteren we toch?