Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 4 december 2009, 06:11   #13722
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Misschien moet je dan ook eens leren zo geen idiote dingen te zeggen?
Seg klein kinneke, ik maak speciaal het onderscheid tussen staal en de rest van de toren en jij begint te memmen over staal dat in stof is overgegaan. Heel uw "argument" rust dus op het opzettelijk verdraaien van wat ik zeg. Wie is er dan idioot bezig?

Citaat:
Dat heb je juist gelezen en hopelijk begrepen. Bravo. Dit is een primeur.
Kan je dat ook aantonen? Ik wacht trouwens nog altijd op uw informatie over die thermische reactie.

Citaat:
Toch wel, gewoonlijk hebben dergelijke explosieven een vorm en explosiepatroon die directioneel zijn. Als men alle kracht in 1 richting nodig heeft, is het niet efficient om een sferisch explosiefront te creeren.
Euh nee het zijn de shape charges die directioneel zijn, de 'concussive' charges zijn dat meestal niet. Maar dat is voor de zoveelste keer irrelevant. Het gaat er om dat directionele explosieven geen noodzaak zijn, je hebt er bovendien geen bewijzen voor, maar je probeert het wel als vaststaand feit te gebruiken in een argument. Uw zoveelste veronderstelling die nergens op gebaseerd is.

Citaat:
Welk definitief ding zeg ik dan wel over de lichamen, behalvde dat ze perfect kunnen fijngemalen geworden zijn door direct contact van ruwgevormde staalresten + betonbrokken + een paar miljoen newton.

Citaat:
Ik zie je dat niet direct ontkrachten overigens.
Je zit voor de duizendste keer te fantaseren door wat dingen bij mekaar te rapen en dan te doen alsof je een werkende theorie hebt. Is het geen mengeling van gipsmuren en aluminium van een vliegtuig om thermiet te bekomen dan is het wel staal van het gebouw met bluswater dat ineens een thermische reactie veroorzaakt. En nu is het plots staalresten + betonbrokken, met wat newton erbij, de mixer in, en hupla, daar is m'n theorie.

Dat noemt zich scepticus maar elk argument rust op minstens 4 veronderstellingen.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden