Los bericht bekijken
Oud 4 december 2009, 17:30   #1626
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Stropopredeneringen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De mensen die niet kritisch kunnen nadenken zijn diegene die blindelings geloven dat wat het establishment hun op de mouw spelt. Al die oorlogen, al die belangen , het geld en de macht dat ermee gemoeid is. Gebruik toch eens je verstand...
Door mijn verstand te gebruiken zie ik dat de argumenten van de zogenaamde "Truth Movement" waardeloos zijn. Jouw onmacht in te gaan op wat ik schrijf en gewoon met nieuwe belegen mantra's afkomen bevestigt dat.

Citaat:
Het is trouwens een flagrante leugen dat hij in racistische kringen invloed heeft. Hij zal wel best invloed hebben op sommige racisten, net zoals hij invloed zal hebben op sommige criminelen, pedofielen, jodenhaters etc... Maar dat hij invloed heeft in racistische kringen is totaal onwaar, hij distantieert daar zichzelf van en zegt zelf dat geweld geen oplossing is, en dat racisme een tool is om ons te verdelen.

Nu ja, gezien de "bronnen" die jij gebruikt is het logisch dat je dat denkt. Jouw probleem, niet het mijne

Citaat:
Hij zegt trouwens zelf dat we ons niet mogen laten vangen in de retoriek die uit sommige kringen komt dat erop focused dat Obama zwart is. Hij zegt, en hij heeft daar gelijk in, dat dit gewoon afleidingen zijn voor de echte kern van de zaken.
Ja ja, de "echte" kern!
De eeuwigdurende allesomvattende Rotschildiaanse samenzwering!
De enige discussie tussen conspiracisten is blijkbaar welke haat moet primeren. Zielig en oninteressant.
Citaat:
De 9/11 truth movement als officiele beweging komt inderdaad op voor de waarheid van 9/11. Maar zoals jij ook wel weet loopt dit sterk over in elkaar, en zijn behoorlijk succesvolle groepen zoals "We Are Change" ook bezig met 9/11, alsook met de NWO, en het feit dat Obama net zoals zijn voorgangers in dienst staat van de elite achter de schermen.
De zogenaamde "Truth movement" heeft geen enkele impact. Jouw pogingen andere bewegingen te recupereren zijn uitermate doorzichtig en spreken boekdelen. Zonder het te willen bevestig je hiermee dat de zogenaamde "Truth Movement" betekenisloos is.
Citaat:
Ik ben geen blinde Alex Jones fan, dit zijn gewoon weer steken dat je geeft.
Ik stel vast, zoals anderen dat ook wel doen.
Citaat:
Het feit dat de ADL daar aandacht aan schenkt zegt al heel wat. Het ADL is trouwens opgezet door diezelfde elite en al meermaals gebruikt om personen en organisaties te muilkorven die kritiek hebben op de agenda van deze elite. Nu opnieuw.
Doorzichtige propaganda die je weer kritiekloos van racisten overneemt. Voorspelbaar, saai en bovendien irrelevant. Daar Ik nergens ben afgekomen met een artikel van de ADL als argument is dit een zoveelste stropop.

Citaat:
Dat zeggen de polls nochtans niet.
Ja, "de polls". Zoals toen Prisonplanet het had over 84% die de zogenaamde "Truth movement" steunden of de polls waarin Ron Paul schitterend scoorde!
Nogmaals, tijdens de verkiezingen en op de betogingen van de zogenaamde "Truth movement" kan men objectief vaststellen wat ze voorstellen: bitter weinig. Allez, bitter is het natuurlijk niet dat slechts weinig mensen zich door deze onzin laten strikken.
Citaat:
En gisteren had het nieuwe tv programma van Jesse Ventura (die gouverneur is geweest en in 9/11 inside job gelooft) 1.7 miljoen kijkers. Het ging over 9/11 inside job.
Weer zo'n waardeloos autoriteitsargument. Ventura heeft evenveel argumenten als de andere charlatans wiens zever je kritiekloos overneemt: geen enkel dus.

Het is aandoenlijk hoe jij steeds weer hoopt dat dra de wereld jouw Licht gaat zien.
Het zal niet gebeuren. De zogenaamde "Truth movement" is dood bij gebrek aan degelijke argumenten, zo eenvoudig ligt het. De dag dat iemand met een degelijk argument afkomt is er geen macht in de wereld die dat zal kunnen onderdrukken.
Tot dan laat ik je met je illusies.

Discussiëren met mensen uit de zogenaamde "Truth movement" vind ik al een tijdje nutteloos, en ik heb geen zin deze nepdiscussies opnieuw te voeren. Jullie gaan toch nooit in op argumenten, dat heb je in deze thread de laatste dagen weer eens fraai geïllustreerd.