Los bericht bekijken
Oud 7 december 2009, 17:16   #68
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

[quote=Egmond Codfried;4480724]Welke democratie?

diegene die wij in het westen hier kennen; indien u niet tevreden bent, kan u steeds elders gaan wonen.

Geschiedenis is een reconstructie van het verleden en kan gebruikt worden om op basis van vorig gedrag een voorspelling te doen op toekomstig gedrag. Bij de geschiedschrijving gaat het al fout als men zich baseert op media berichten geschreven door zogenaamde journalisten die in dienst zijn van de status quo, de macht die elke 50-60 jaar een grote schoonmaak houdt onder de mensen die ze eerst massaal naar europa haalden.

en geschiedenisboeken zijn absoluut en puur objectief...tuuuuuuuuuuurlijk!

Je intellectuele vermogens zijn duidelijk aan de lage kant en ik begrijp niet waarom ongeinformeerde mensen geen moeite doen zich te informeren.

komende van als jij die ongemanierd is in de hoogste graad is dat uiteraard een vreselijke slag in het gezicht....

En wat zou dat moeten bewijzen? De assertieve Joodse schrijvers en organisaties vandaag zijn tegen zwarten en moslims, men noemt niet eens de zwarten die onder Hitler werden vermoord alsof men zulks goedkeurt waar het zwarten betreft. De zwarten en moslims zijn nu het slachtoffer van de joodse Europeanen en de Indo's die hun assimilatie hiermee zullen vervolmaken als 'echte' Nederlanders. Het ware Nederlandersschap ligt in de omhelzing van genocide, het goedpraten van genocide.

in mijn simpele leefwereld bewijst dat alles.
ga je trouwens even helpen aan introspectie te doen: vermits jij zo overtuigd bent van je eigen goed, je eigen "geweldigheid" en vermits jij de enige bent die dat denkt, meer nog, anderen denken net het tegenovergestelde...meestal is dat geen goed teken....funny farm people voelen zich ook nooit begrepen. snap je?
en nogmaals, indien nederland u niet zint, gebruik dan de allergrootste vrijheid die wij hier kennen: de vrijheid om te gaan en te staan waar we willen.

jij bent blijkbaar iets vergeten: de dag dat jij jouw grofheid hier begon te etaleren, was de dag dat jij ALLE geloofwaardigheid verloren hebt. oordeel en veroordeel er maar op los, je leventje staat er bol van, je teert erop, je overleeft erop...en dat voor iemand die weet wat discriminatie is......probeer maar te beledigen alsof je nutteloze leventje ervan afhangt....je zal nog wel tot het besluit komen dat jouw mening echt nergens van tel is. gewoon omwille van de vreselijke persoon die jij bent. en dat mijn beste, heeft niéts met jouw huidskleur te maken maar alles met jouw innerlijke. het ware makkelijker geweest moest je je achter de kleur van je vel kunnen gestoken hebben hé.
ik daag je uit meer dan alleen je donkere huid te zijn.[/
QUOTE]
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden