Los bericht bekijken
Oud 8 december 2009, 07:05   #908
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Maar je mag Darwinist natuurlijk ook anders interpreteren als: "een verblinde aanhanger van het atheïsme die zich vastklampt aan de correctheid van de evolutie-hypothese van Darwin die hij beschouwt als het ultieme bewijs dat er geen opperwezen bestaat, zonder hetwelk hij in een existentiële crisis zou belanden en die hij daarom met een fervent zelotisme probeert te beschermen tegen elke vorm van gefundeerde kritiek door het persoonlijk aanvallen van de kritiekgever.". Wat op de meeste Darwin-aanhangers hier op dit forum duidelijk van toepassing is.
Dat bedoelde ik dus met 'een darwinist bestaat net'
Ik vind het jammer dat je het zo interpreteert.
Je polariseert op die manier de discussie en maakt een normale uitwisseling van gedachten onmogelijk.
Of is het dat dat je wilt bereiken?

Citaat:
Correct? Ik denk dat ik hier al genoeg heb aangetoond dat de evolutie-hypothese niets anders is dan een serie niet-bewezen assumpties en cirkel-redeneringen, waar vooral op de fantasie van de lezer beroep gedaan wordt om zomaar vanalles aan te nemen.
Voor zover ik kan nalezen heb je dat niet aangetoond.
Je probeert wel alles in het belachelijke te trekken, maar dat toont niet aan.

Citaat:
De obsessie van de atheïsten met God toch. Als die niet bestaat, waarom moet ge er die dan elke vijf minuten bijhalen.
Het gaat in dit forum toch over Godsdienst en levensovertuiging dacht ik?
Wees toch niet zo defensief aub.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden