Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
'where is my mind?' zong frank black van de pixies, terwijl die toch a big mind had. frank black was in de jaren tachtig reeds erg dik, maar toch had hij vele fans. zelfs die magere van nirvana was fan van hem. medelijden. medelijden kent geen grenzen want ik voel soms medelijden voor de mensen die in 1987 zo uitgekeken hadden naar de pak de poen show en machteloos moesten aanzien hoe de wagentjes op afstandsbesturing het lieten afweten. intriest. er waren vast knusse oma's bij. en mensen met kanker. vele jaren later krioelt het van nieuw leven en in de wilde massa dragen herinneringen nog enkel de kleur van wie ze bewaarde, vloeien ze samen met alle nieuwe indrukken en kleuren die de dag van nu brengt. wat uit de lucht valt had nooit iets beters dan regen kunnen zijn. het geluk zit in simpele gedachten. zo zoet zal straks de lente zijn.
|
Prachtig, prachtig. Je laat zien dat je een persoon, een individu bent tussen deze lynchbende aangevoerd door de Stillen. Ik kan mij voorstellen dat jij je hand naar een roos uitsteekt en dat deze niet meteen verschrompelt. Of dat je je hand op het hoofd van een kind legt en dit kind nog honderd jaar zal leven, inplaats van ter plekke dood te vallen door kwade karma. Ik kan mij voorstellen dat jij met liefde een maaltijd voor anderen bereid, geniet van Egyptische katoen op je huid, glimlacht naar een geliefde.
Zal ik Jazeker definitief negeren?