Ikke tegenwoordig maar een halve.
Ma hey, zolang den dop die andere helft bij betaalt kom ik er wel.
Laatst mijn papieren nog eens bekeken.
Sinds begin juli tot nu heb ik juist 26 dagen gewerkt...
De kunst is gewoon om die 26 dagen wel te doen in een regime dat iets opbrengt (weekend of nacht). Op die manier vang ik zo'n 1500 euro per maand. En omdat ik die uren bijna uitsluitend bij dezelfde werkgever doe (via intrim) laten ze me bij de VDAB vrij goed gerust.
't Zal wel niet blijven duren vrees ik maar 1500 voor ongeveer 5 dagen per maand werken... Ik zou wel gek zijn dat ik 22 dagen ga werken voor een paar honderd euro meer.
Bovendien ben ik veelal thuis voor de bengels (als interim weiger je natuurlijk gewoon met de late te werken, enkel nacht en weekend en eventueel ne vroege), doe hier overdag het huishouden en tegen dat mijn vrouw thuiskomt hebben wij tenminste nog wat tijd over voor de leuke dingen des levens.
Er zullen stokken bij te pas komen als ze mij ooit terug in een vijfdagenwerkweek willen proppen.
Ik snap niet dat ik dat jaren volgehouden heb.
(ik heb natuurlijk met een goedverdiendend vrouwtje, een ongeveer afbetaald huis en een mooie spaarboek wel gemakkelijk praten maar toch, ik heb nog niet aan mijn spaarcenten moeten zitten, dus het loopt goed genoeg.)