Los bericht bekijken
Oud 8 december 2009, 23:05   #16
_Michelle_
Vreemdeling

Standaard

Wat mij betreft moet er maar eens opgehouden worden met opvangplaatsen bij te creeëren maar net af te bouwen. Ik vraag me alleen af of er dan nog meer gestolen/gebedeld/gedreigt gaat worden als die 'sukkelaars' niet meer enkel overdag maar gewoon altijd door onze straten rondhuppelen?

Feit is dat die idioten ook al niet blij zijn als ze in een gesloten asielcentrum terecht kunnen. Ze hebben er alle mogelijke faciliteiten waar ik zelfs nooit van zou kunnen dromen, en als dank steken ze het gewoon in de fik!

Op het nieuws zag ik de commentaar van een Congolees(?) die kloeg over het hotel: het was te klein en ze hadden niets te eten! Ze kregen máár enkel ontbijt en een paar maaltijdcheques per dag om mee te gaan winkelen. Die kerel liep een week eerder in de broesse met een lendendoekje rond en gaat nu al beginnen zagen over onze ongelofelijke gastvrijheid? Maak het in een ander land mee, amai!

Laat dat gezin met 13 kinderen maar rustig ronddwalen. Dan hebben we er nog een hoop bedelaars en kleine crimineeltjes bij, maar dat is dan toch één teken dat we er genoeg van hebben? Misschien kunnen ze eens wat mensen van hun eigen volk bestelen, dan zal er eindelijk ook eens een racist van het minder bleke ras rondlopen!

Tja, wat kunnen we eraan doen? Op straat komen zeker?
_Michelle_ is offline   Met citaat antwoorden