Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey
Dus tóch vergeten wat je geleerd hebt. (Of ja, nee; dat zal hij wrslk niet aangeduidt hebben.)
Maar je mag in vreugde juichen van mij dat ik mijn stelling kapot heb gerelativeerd en ik zal wel beseffen dat er geen tegenstelling is tussen die 2 zaken. Oke?
|
Dan mag je dat besef gerust uit de doeken doen want ik denk dat zo langzamerhand niemand nog kan volgen. Met nodig/niet-nodig doelde ik trouwens op het onderwijs
als investering. Dat consumptie niet onnodig is weet mijn kleine teen ook.
Kom op joh, zeg het eens want iedereen wacht hier in spanning af: hoe ziet een onderwijssysteem eruit dat nagenoeg volledig kan bestempeld worden als een investering? Hoeveel jaar zal een opleiding duren? Welke vakken zullen gedoceerd worden? Welke algemene vakken worden er gedoceerd en wanneer wordt er gesplitst om toekomstige kernfysici van economen te scheiden?
En kom aub niet af met de libertarische toverstaf: "dat weet ik niet, dat hangt af van de vrije wil van de mensen, de vrije markt zal dat beslissen". Je moet toch iét of wat een idee hebben, zeker nadat je hier poneert dat het vele keren beter kan.