wat gij provoceren noemt, noem ik een koekje van eigen deeg.
kloten en gekloot worden... t is niet omdat ons heer zegt, dat ge uw andere kaak moet toekeren, ge terwijl je dat doet, die ander nie een goeie stoemp in zijn maag moogt geven, he. Over dat laatste staat niks in de bijbel, maar dat is wel de interpretatie die ik eraan geef.
De problemen waarvan sprake, zijn er omdat je die zelf maakt, door toe te geven aan elk grilletje van elke mogelijke minderheidsgroep.
Belgen en Hollanders hebben Sinterklaas en Zwarte piet, zetten ne kerstboom, eten zwijnevlees, hun vrouwen mogen hun gedacht zeggen, en ne vent tegenspreken, vrouwen worden ook niet geslagen, door echte mannen. de paasklokken komen uit Rome en brengen sjokolaten eiren mee en kinderen doen hier hun eerste en plechtige communie en dat wordt mede in de school georganiseerd.
Als je daar niet mee kunt leven, bol het dan af, wij moeten 0 toegevingen hieraan doen. Mochten we dat ook niet doen, ze zouden veel meer respect voor ons hebben.
Hoe kan je nu respect hebben voor een volk dat zijn eigen cultuur verloochend om politiek correct te kunnen zijn, gewoon om op te kotsen vind ik dat.