Los bericht bekijken
Oud 9 december 2009, 19:36   #427
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Als ik de foto bekijk zie ik toch ook vooral Iraanse, midden-oosterse typen hoor.
De foto lijkt genomen tijdens de inauguratie van het hospitaal dat door Iran geschonken is en begint te functioneren vanaf 2010. Het is dus niet zeker wie die personen zijn die daar zitten. Niet noodzakelijk personeel dus, maar ook bijvoorbeeld mensen van de Iraanse ambassade mogelijkerwijze.

Minister Antezana verklaarde
Citaat:
“Se utilizó el velo solamente para la inauguración y por respeto a la cultura islámica. En ningún momento se les ha dicho que estaban obligadas a hacerlo o que iba a ser parte del trabajo. Se ha preguntado antes de la contratación si estaban de acuerdo (para la apertura del hospital) y todas han dicho que s�*”, dijo Antezana.
"De hoofddoek werd enkel gebruikt tijdens de inauguratie en uit respect voor de Islamistische cultuur. Op geen enkel moment werd er iemand gedwongen de hoofddoek aan te doen, of werd er gezegd dat dit een onderdeel van het werk zou worden. Voor de aanwerving werd er gevraagd of de mensen akkoord waren om dit te doen (voor de opening van het hospitaal) en allen hebben ze ja gezegd."

Weeral een leugen de wereld (alé, het forum dan toch) uit zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 december 2009 om 19:41.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden