Los bericht bekijken
Oud 10 december 2009, 00:15   #971
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Zoals gewoonlijk vertel je hier weer lulkoek. Je liegt dat je zwart ziet. In Siberië zou men zelfs gemakkelijker aan intacte fossielen kunnen geraken, net doordat ijs veel beter bewaart. En nu kan je mijn 'leugen/pseudo-argument/arrogante opmerking' weer verdraaien in je voordeel.
Mijnheer de grote forumtrol komt hier weer eens schelden. Wat is er nou eigenlijk het pijnlijkste, je stekende migraine of je chronische tandpijn?
Kijk als je beweert dat ik LIEG dat ik zwart zie, wel toon het dan eens aan met concrete cijfers. Zwammen en zeveren hebt ge nu al genoeg gedaan.
Heel binnenkort ga ik de 80+ post vervangen door een 100+ post.

Citaat:
Ik wacht trouwens nog steeds op het eerste geneesmiddel ontwikkeld door creationistisch geïnspireerde wetenschappers.
Je kan je hier altijd inschrijven op de lijst van wetenschappers die sceptisch staan tegenover de evolutie-hypothese. En ja, daar zitten ook farmacologen tussen. En misschien zal een van hen wel eens een pilletje uitvinden tegen jouw stekende migraine. Wat jij dan natuurlijk gaat weigeren omdat het van een "creationist" komt zekers?

Citaat:
Ik weet trouwens al wat u daarop gaat zeggen. Zot he?
Dan hebt ge uw tijd weer eens verdaan met mij proberen te provoceren. Maar zot zijt ge inderdaad, daaraan bestaat absoluut geen twijfel.
In ieder geval, ge weet wat ik ga zeggen, en zoals altijd hebt gij 100% gelijk, daar kan per definitie geen twijfel aan bestaan.

Zo, met deze hoop ik u van antwoord te hebben gediend op uw eigen niveau, zodat je het kunt begrijpen.

Laatst gewijzigd door fonne : 10 december 2009 om 00:15.
fonne is offline   Met citaat antwoorden