Los bericht bekijken
Oud 11 december 2009, 00:07   #197
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Als u mijn berichten gelezen had, dan had u geweten dat ik mijn pijlen ook richt op de zogezegde 'islamitische landen', zoals Jordanië, Saudi-Arabië, Turkije, Egypte, etc...
Evengoed had u dan geweten, dat er voor mij geen "islamitische landen" als dusdanig moeten bestaan. Religie is geen basis om een staat op te funderen. Geen joodse staat, geen katholieke staat, geen calvinistische staat, geen moslimstaat.

Het zou fijn zijn, mocht u ageren tegen mijn wérkelijke ideeën, en niet tegen de ideeën die ik door jou krijg opgespeld, zodat ik zou passen binnen jouw cliché'tjes.
Daar heb ik dan overheen gelezen waarschijnlijk, ik ben in elk geval nog geen enkel bericht van jou met die inhoud tegengekomen, maar als dat zo is, moet ik me natuurlijk verontschuldigen tegenover jou en dat doe ik dan bij deze, maar U weet net zo goed als ik dat dat utopieën zijn.
Ik blijf er hoe dan ook bij dat 'jouw' oplossing demografische genocide van het Joodse volk zou zijn, zulke landen als U voor ogen heeft vergen namelijk een boel tijd, veel goede wil (die ik nog niet gezien heb), heel veel tolerantie (die ik vooralsnog mis), een grondige aanpak en reformatie van veel dingen en ik zal me niet uitlaten over wélke 'zaken' dat zijn...
SDX is offline   Met citaat antwoorden