Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 11 december 2009, 12:10   #13812
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Over de echtheid van de foto wil ik niet discussieren.
Punt is, en daar heeft atmosphere het blijkbaar nogal moeilijk mee, dat die binnenwaarste buiging helemaal niets vandoen heeft met een al dan niet controlled demolition.
Ten eerste: die binnenwaartse buiging is toch niet abnormaal als je redeneert dat daar waar het vliegtuig is binnengevlogen en de columns heeft doorgesneden, het einde van die columns naar binnen zijn gebogen. Redelijk normale reactie mijn inziens.
Ten tweede: beide gebouwen hebben tijden en na de inslag geen kick gegeven. Ze zijn, zoals voorspeld door de ontwerpers, gewoon blijven staan.
Om dan plotseling uit het niets van de ene op de andere seconde beginnen in te storten. En dan is het nog vooral de manier waarop ze naar beneden komen het meest abnormale van de zaak.
Niet voor niets dat geen enkele van de officiele rapporten verder gaat dan het punt waarop de instorting begint.
Simpel. Hetgeen vanaf dan gebeurd, de symetrie en snelheid van instorting, is gewoonweg niet verklaarbaar als je uitgaat van een natuurlijke instorting.
Vandaar dat de officiele rapporten het domweg hebben genegeerd.
1. akkoord
2. Niet akkoord: het is niet van plots naar beneden komen. Het is verzwakken van alles wat het gebouw recht hield. Als er iets abnormaals aan de zaak is zul je dat moeten aantonen. Gewoon zeggen dat het abnormaal is gaat niet helpen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden