Los bericht bekijken
Oud 11 december 2009, 17:37   #14
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
paniek is niet nodig...
Maar zou het niet verstandig zijn om het zekere voor het onzekere te nemen en toch maar ons vervuilend gedrag te veranderen...
Naar mijn persoonlijke mening lijkt het mij redelijk logisch dat we een negatieve invloed hebben op de natuur, daar heb je toch geen wetenschappelijke studie voor nodig...

Het is alleen jammer dat er een commerce moet van gemaakt worden, het lijkt mij een poging om de industrie wat aan te zwengelen...moest het van hun afhangen moesten we allemaal direct een nieuwe auto kopen, niets opbrengende zonnepanelen op ons dak plaatsen enz...alsof dat milieuvriendelijk is....eigenlijk promoten ze een wegwerp-cultuur...

Ik weet het nog goed dat Frank Deboozere een 2-tal jaar geleden zei dat we die opwarming niet te serieus moeten opnemen, dat ons metingen te kort zijn om daar een goed beeld over te hebben, blablabla, ge moet hem nu bezig horen....teruggefloten?

Een kleine nuance, ik rijd zelf met een oudere zware diesel, heb een moto en ik heb zelfs al een een koe gehad....en dat allemaal voor mij alleen, vrijgezel...
Idd volgens mij de moeder der koerswijzigingen
satiper is offline   Met citaat antwoorden