Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Is da tegenwoordig een competie om de meeste kartelpartners te vinden ofzo ? Kartels moeten in mijn ogen afgeschaft worden.
|
Niet alleen is dat niet wenselijk, het zou een inperking van de vrijheid op vrije vereniging inhouden, het is ook gewoon niet mogelijk om zulks wettelijk te verbieden.
Daarmee heb ik niet gezegd dat ik het een goede zaak zou vinden, want ik ben van mening dat een meer gediferentiëerd politiek landschap een goede zaak is en zou liever wat meer kleine partijtjes in het parlement vertegenwoordigd zien.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|