Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
(...)
Dat politiek correcte denken.....Ik ben er altijd een tegenstander van geweest, want ik geloof in democratie en in het vrije debat, hetgeen de noodzakelijke zuurstof voor een democratie levert.(...)
|
Ik vind het nogal straf dat de Racistische Vlaams Nationalisten zoveel heisa maken over het recht op vrije meningsuiting.
Toen ondervoorzitter Roeland Raes door voorzitter Frank Vanhecke het zwijgen werd opgelegd omdat eerstgenoemde zijn persoonlijke mening over de holocaust ventileerde hoorde je geen enkele Racistisch Vlaams Nationalist pruttelen.
Ook U niet die zo gekant is tegen dat politiek correcte denken .Raar is dat. 
|
Wel, wel , wel, Metserke, zou je je schuilnaam niet beter wijzigen in 'Strandjutter', nu je toch spijkers bij laag water aan het zoeken bent?
Naar mijn weten is Raes niet voor een rechtbank gedaagd, gesanctioneerd of afgezet( zoals De Gucht mocht ondervinden).
Alle partijen, verenigingen en zelfs bedrijven hebben een code waaraan hun leden zich moeten houden.
Het Vlaams Blok heeft indertijd neo-nazi's en extremisten de deur gewezen en daar heb ik de rode fasco's nog niets horen over zeggen.
Leer eens eindelijk verliezen Stradjutterke, je zal eraan moeten wennen op 13-06-2004. 8)
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."