Los bericht bekijken
Oud 13 december 2009, 17:06   #2
_Michelle_
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Onvoorstelbaar tot wat moslims in staat zijn in naam van die wreedaardige islam!!

Maar wie de barbaarsheid van de islam aanklaagt is natuurlijk de grote boosdoener in de poco's hun ogen.

Dit is een feit dat gelukkig maar aan het licht is gekomen maar ik vraag mij af of er in de praktijk al geen stenigingen plaats vonden.
Daiwa, racist!

Natuurlijk vonden hier nog niet eerder zo'n dingen plaats, hier is dat strafbaar. Hier doen ze aan duiveluitdrijving of psychologische mishandeling, uitsluiten, negeren, verstoten, doodsbedreigingen uiten. Als ze écht iemand willen stenigen brengen ze die eerst over naar het thuisland, daar moet je geen belastingen betalen op een doodvonnis.

Ik vrees dat ik de fundamentalistische gedachte toch serieus voel oprukken. Het is ondertussen zo erg dat we in alle mogelijke opleidingen lessen krijgen in 'leren omgaan met andere culturen', moslims dus! Hoe begroet je iemand (bedrijfsleven), waarmee moet je rekening houden als een moslim(a) in het ziekenhuis ligt, wat mag je absoluut niet doen als je als onthaalmoeder een moslimkleine onder je vleugels krijgt, hoe moet je vrouwen benaderen die aan het ramadannen zijn als ze zwanger zijn, ... Noem maar op!

Vertel mij eens wat je ertegen doet? Het rijke Westen is veel te beschaafd om op te treden, we moeten elkaar immers respecteren. We zouden nog wat kunnen leren van Greenpeace, een schokeffect is meer dan nodig!
_Michelle_ is offline   Met citaat antwoorden