Los bericht bekijken
Oud 13 december 2009, 17:43   #6
_Michelle_
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Een vriend van me is moslim.
Die maakt daar allemaal geen probleem van, hij lust graag een stuk spek en is bovendien ook nog homo.

Hij is hier een 11tal jaar geleden komen wonen en stuurt regelmatig geld op naar zijn thuisland Indonesië.

Elke keer als hij op bezoek gaat bij zijn familie stellen ze hem voor aan verschillende meisjes uit de streek om mee te huwen, uiteraard kan hij hun niet vertellen dat hij hier samenwoont met zijn vriend want in zijn dorp zouden ze hem daarvoor kapot maken vreest hij.

Hele toffe gozer moet ik zeggen.

Iedereen heeft zijn eigen definitie voor een 'moslim' he. Voor mij zijn dat er die letterlijk volgens het boekje leven en inderdaad ten strijde trekken tegen ongelovige honden en het Westen plat willen bombarderen, vrouwen stenigen en er zeven per man opeisen, ...

Mij kan het echt niet schelen of iemand in een god gelooft of niet, maar de manier om dat te beleven is iets helemaal anders.

Mensen zoals je vriend zijn voor mijn part welkom als ze zich voldoende aanpassen. De grootste roep om de immigratiestop is er gekomen omwille van de fundamentalisten en hopen crimineeltjes, zij hebben ook voor de meeste racisten gezorgd. Je vriend niet, ik zou geen enkel probleem met hem hebben, alleen kunnen we ze niet allemaal blijven opvangen.

Doe hem de groetjes!
_Michelle_ is offline   Met citaat antwoorden