Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
Inderdaad. Wat u of ik ervan vinden is niet relevant. Wij bepalen namelijk niet wat daar gebeurt.
|
Wat men van leugens , verdraaiingen &manipulaties ten behoeve van Israel vindt,is misschien niet relevant voor jou. Ik en vele anderen zijn het daar niet mee eens. Wij zullen zelf wel bepalen wat relevant is, ongeacht of we direct inspraak hebben op wat er daar gebeurt. Zionisten en hun absurde hoogmoed toch
Citaat:
Ik heb u gezegd hoe het zit, u doet er maar mee wat u wilt.
|
nee, je hebt een absurde zionistische last hope interpretatie gegeven. Meer niet. wat ik en zowat iedere niet-zionist daarmee doe? Naar het rijk der fabels verwijzen, waar het thuis hoort naast al die andere zionistische onzin.
Citaat:
Verder kunt u ook roepen wat u wilt, hoewel ik niet weet wie u met 'jullie' bedoelt, maar scheldpartijen zijn net zo min relevant. U kunt proberen de waarheid te overschreeuwen met uw gebral maar daar schiet verder ook niemand iets mee op.
|
ik schreew niet, beste hertog. dat jij een zionist bent, is allang geweten en dat je zowat alles doet om de zionististische agressie, landdiefstal en dito slachtpartijen goed te praten eveneens.
Citaat:
Er is in heel (Groot-)Palestina een Joodse autochtone bevolking en veel Joodse immigranten én er is een Arabische autochtone bevolking en veel Arabische immigranten, allemaal 'Palestijnen'.
|
tiss tiss; de meeste immigranten daar zijn de joden hoor. Ze spreken zelfs nog vlot amerikaans en russisch.
Citaat:
De internationale gemeenschap heeft daar gefaald een sluitende oplossing te bedenken die recht doet aan alle groepen. Dat is triest en heeft aan beide zijden veel leed veroorzaakt maar men moet wel verder. Jordanië en Israël zijn inmiddels twee internationaal erkende staten, deal with it.
|
dan zal er nog één moeten komen , nml Palestina met inbegrip van de gebieden die jullie bezetten. Deal with that.
Of één staat. met gelijke rechten voor eenieder, inclusief de vluchtelingen.
Citaat:
Nu moet er nog een goede oplossing worden gevonden voor de Arabisch-Palestijnse bevolking die zich in Gaza en de Westbank bevindt.
|
Dat hebben we reeds gezien wat jullie een goede oplossing vinden.

Fosforwapens voor verzet en verdere kolonisatie voor diegenen die zouden willen onderhandelen.
Citaat:
Het ironische is dat Israëls toekomst afhangt van een levensvatbare Palestijnse staat maar andersom ook. Zonder Israël sprak men bijvoorbeeld nu over het gebied van Zuid-Syrië en West-Jordanië.
|
wederom een gratuite assumptie die je maakt. Israel heeft zowieso zijn demografie tegen, internationaal wordt het voor hen steeds lastiger, de situatie is onhoudbaar. De andere landen zijn trouwens eveneens nu voorstander van een Palestijnse staat.