Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS
Uw angst voor enige diepgang maakt dat het onbewuste spreekt, jammer dat uw oppervlakkigheid niet toelaat er aandacht aan te besteden. We begrijpen uw angst wel, het nakende berouw over wat U hebt aangericht en nog steeds aanricht, is mensonwaardig. Aangezien U dat liever niet wil erkennen, gaat U rustig verder met uw oppervlakkigheden ten toon te spreiden en dat alsof er geen boek geschreven werd. Slechts mededogend kunnen we uw folteringen en aanslagen op het menszijn beschouwen, we blijven hopen dat U alsnog tot mens gaat verworden, het is nooit te laat hiervoor. Succes, er zijn steeds mensen die U kunnen helpen, in eerste instantie moet U wel beseffen dat U ziek bent.
|
Ik zou hem niet beledigen. Mensen die de kracht, moed en mogelijkheden hebben gevonden om dit systeem te onderzoeken, kunnen er het meest van 'profiteren' en komen het verst.
Profiteren is zelfs een slechte woordkeuze. Je kan het beter survival of the fittest noemen. Degene die zich op lange termijn het beste aan kan passen aan de gegeven omstandigheden (economische werkelijkheid waarbij alles om geld draait), komt het verst.
Jij staat tierend op straat, roepend tegenover de rijke die in zijn zwembad ligt te dobberen. Ik begrijp je frustratie. Ik denk enkel niet dat je er ver mee komt. De rijke zal je door de politie of eigen bewakingsfirma vragen hem met rust te laten. Met wat pech komt er een proces waarbij één van zijn bevriende advocaten (of is hij zelf advocaat?) moet pleiten. Gevolg: je staat nog platzakker op straat.
Het is slechts een tip.