Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
ik ben daar tegen in de zin dat dat criminele effecten kan hebben naar andere burgers toe.
|
Hoe bedoel je dit?
Beweer je dat alcohol geen criminele effecten kan hebben; in relatie met andere burgers?
Citaat:
wel ja, we kunnen er nu eens mee lachen, maar het dreigt dus wel die kant uit te gaan he.
Voor mij mogen er vegetariers, moslims , homo`s etc zijn geen probleem, maar ze moeten mij als carnivoor ook niet in de weg lopen. maw ze moeten nie komen zeggen wat ik mag eten, en wat niet.
En ook niet wat ik mag drinken en wat niet, als ik op restaurant zit en met mijne velo ben, dan drink ik wat ik maar wil, wijn, bier, digestief, het enige dat mij gaat stoppen is de hoeveelheid poen in mijn portefeuille of een opkomend gevoel van zattigheid.
|
Wijn, bier, digestief is toch ook een drug; zoals cannabis en de andere illegale drugs.
Citaat:
een junk die echter zijn dope zonder problemen kan betalen en zichzelf van de wereld wil spuiten zonder dat de rest van de maatschappij daar last van heeft, die doet maar op.
|
Ben je consequent, en durf je rechtuit zeggen of je tegen het verbod op cannabis en andere illegale drugs bent?