Los bericht bekijken
Oud 17 december 2009, 11:03   #7
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Met "vreemdelingen" bedoelt men natuurlijk mensen die niet de Belgische nationaliteit bezitten.

In de statistieken zijn illegalen en allochtonen immers niet meegerekend. Ik schat dat inmiddels 1 op 3 inlanders allochtoon of vreemdeling is.
Ik weet niet of het zo erg is, ...

Maar je hebt wel gelijk, Luxemburg als voorbeeld nemen van meest aantal buitenlanders, ja natuurlijk, wat wil je nu in Luxemburgstad (de enige stad van betekenis ) staat een EU gebouw waar een paar duizend man werkt, en dat zijn bijna allemaal buitenlanders.... Belgen die te veel poen hebben schrijven zich daar ook in, net zoals Duitsers en Fransen, ... komaan he jongens, als er over europese migratie gepraat wordt, kan dat kloppen (Ierland is zo hoog bvb omdat daar ook veel buitenlanders zitten in de kennis industrie, die daar gekomen is voor het belastingsvoordeel... )

En ik heb zo een idee waarom het in Letland en Litauwen ook zo is, ... een buitengrens waar de Russen zo binnen lopen om zo makkelijk binnen te geraken in Europa,...

Met cijfers te manipuleren bewijst ge alles, he, ... in dit soort foefkes trap ik toch niet in.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden