Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2004, 15:51   #19
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Patriot
Ben Patriot:
Hopelijk nemen de nachtelijke "survivals" van vaderlandslievende patriotten snel toe,
en worden we verlost van de vertrekpunten van de jihadstrijders, alsook van de mogelijke toekomstige tirannie en de alom bekende ambities van de alhier geïnfiltreerde islamitische veroveraars
Als onze "gezagsdragers" en overheden ons Europeanen niet beschermen tegen de destructieve ambities van de veroveraars, dan zullen wij rechtmatige en oorspronkelijke bewoners dat moeten doen, het is helaas niet anders!!
Spreekt U nu niet net dezelfde taal als "jihadstrijders" en terroristen. Je doet hier zelf een duidelijke oproep tot terrorisme, beetje hypocriet vind je niet?

"Veroveraars" ??? Ben je nu niet wat aan het fantaseren? De laatste tijd wat te veel oorlogs-films gezien zekers?

Ok, maar ik heb tenminste een kans om te overleven.
Jij geeft je gewoon gewonnen. U snijden ze de keel over, zonder enige strijd.
Moet ik afdalen tot hun niveau om me te verdedigen? Ok, zolang het nodig is zal ik dat dan ook doen, alle kritiek ten spijt. Ik laat me namelijk niet afslachten als een lam in de slachtbank.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden