Los bericht bekijken
Oud 21 december 2009, 18:25   #642
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Tenzij je dan doet alsof. Maar je bent al meermaals door de mand gevallen. Moet mij niet in een hokje duwen met een term die je plots te boven schiet en daar dan nog eens de leukste over probeert te zijn. Mis je toekomstperspectieven opdat je het als stand up comedian probeerd? Als de opzet jezelf belachelijk maken was, is deze grandioos geslaagd.

Bis Bis
U zou uzelf ook in het hokje ''anti-imperialist'' plaatsen; de term is leugenachtig omdat anti-imperialisten andere imperialistische stromingen verheerlijken en steunen.

Racisme is aan mij niet besteed, ik kan me dat niet eens permitteren. U weet dat ik tegen de oorlogen in het Midden-Oosten ben, en voor non-interventionisme in die gebieden, zodat ze rustig aan terug naar het stenen tijdperk kunnen terugkeren. Dat u denkt dat ik iets tegen ''arabs'' zou hebben, is de grootste onzin die er bestaat. We zijn allemaal één ras, maken allemaal deel uit van hetzelfde organisme... iemand die mij kent - en meerdere subfora bezoekt - weet dat mijn zaak enkel met religie te maken heeft, en niets te doen heeft met ras.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden