Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
het wordt hier steeds meer een inteelt-kliek van gelijkgezinden die voor elkaar o.a. een lachband-verzekering voor hun zwakke humor zijn.
een externe vijand is goed voor de interne cohesie. brengt wat animo.
zonder externe vijand begint het intern namelijk al snel te gisten.
|
Die mening deel ik niet. Raf is inderdaad wel iemand die ronduit zijn mening zegt en vrij vrank en dat kan ik wel appreciëren - ook al deel ik die soms wel en soms niet - maar de laatste tijd was het meer een kwestie van provoceren en kleineren tot het slachtoffer een rode kop kreeg en een woordje terug 'placeerde'. En dan kreeg het slachtoffer de strafpuntjes.
Ik heb geen plezier in zijn ban, maar ik kan het wel begrijpen op een moment dat de moderatie stilaan zit te zoeken naar hoe de sfeer kan worden hersteld naar een niveau van pakweg 5 jaar terug. En neen... niets persoonlijks tegen mensen hier, maar de sfeer is echt stuk (hopelijk geweest... verleden tijd).
Ik ben niet zonder zonden en heb hier mijn eerste ban al wel gehad.

Ik hoop dat Raf goed zal omgaan met het feit dat strafpunten doorgaans kunnen vervallen en hij zich een tijdje kalm zal houden. Ik zou hem vooral niet aanraden om een dubbelnick te gebruiken want dan lig je hier voorgoed buiten.
Soit... meer wil ik er niet over zeggen. Het is maar dat ik er soms verbazend goed mee overeen kom qua sommige standpunten.