Discussie: CD & "V"?
Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2004, 09:43   #83
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Dit bewijst nog eens dat de voorvechters van VB èn VNA hier enkel dulden wat hen goed uitkomt...
andere teksten en citaten worden als leugens betiteld...
wie het Belang van Limburg vandaag eens inkijkt ziet ook weer eens een relaas over een dictoraatstudie van een jonge dame die onderzocht waarom Vlaams nationalisme aanslaat in Vlaanderen en waarom Frans Nationalisme nauwelijks aan bod komt in Wallonië...
daarin wordt een interssante studie aangehaald wie dan die Vlaams Blok en VNA stemmers zijn...
heel interessant want veel van de stellingen van degenen die hier zich tegen dat extremistische geweld verzetten zijn daarin wetenschappelijk onderbouwd...
en daardoor is aangetoond dat het fenomeen VB zeker heel vluchtig van impact is en even vlug weer zal oplossen als het gekomen is...
NVA geef ik wel een kans, omdat specifiek Vlaamse voorvechters eigenlijk wel nodig zijn...
zoals trouwens PVDA voor het sociaal verweer...
en misschien ook wat echt Belgisch nationalisme...
"du choc des idées, jaillit la lumière"... (VB heeft geen ideeën enkel racistisch en communautair gejank)...
maar ja... niet relevant voor de meesten hier...

als ik volgende week eens goei goesting heb zal ik eens enkele dingen scannen en hier quoten...