Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2004, 16:09   #2
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Sinds het regime, na jarenlang zoeken, eindelijk bereidwillige, gezagsgetrouwe en gedienstige rechters vond en het Vlaams Blok dankzij deze heren een correctionele veroordeling opliep, kan de pret voor politiek correct België niet meer op. Men heeft nu immers "het bewijs" in handen dat onze partij "racistisch" zou zijn. Het onomstotelijk bewijs dat 800.000 mensen "fout" zijn werd in deze democratie aldus aangebracht door hooguit drie "juiste" personen, rechters geheten.
etc... etc... etc...

Neen niet 800.000 kiezers die fout worden bevonden Ancapa. Daar geef je me trouwens in die andere thread (poging tot classificatie) nog gelijk in ook, en hier beweer je dan het tegendeel. Tsss. OK, ik ga trachten dit niet te laten ontaarden in de zoveelse politiek-nee niet politiek-scheiding van machten-etc discussie, maar ik wil wel dan hier mijn eerdere vraag aan jou herhalen:

Laten we eens VERONDERSTELLEN dat alles wat jij zegt waar is, in de zin dat heel het proces is gekleurd, politiek getint, omgekocht, bladibla, alles, de hele mikmak die het Blok bovenhaalt is waar. Veronderstel.

Toon mij dan eens, op gelijk welke manier, hoe ik de aangehaalde quotes in het arrest moet lezen om ze NIET racistisch op te vatten? Dezelfde quotes die het Blok zelf niet eens meer durft herhalen, zelfs in hun comite voor vrije meningsuiting doen ze dat niet meer. Terwijl ik dacht dat dat nu net de plaats was om dat WEL te doen.

Dat is het enige wat ik zou willen vragen mbt het arrest, en ik krijg maar geen antwoord.

Alsjeblieft.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden