Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2004, 19:24   #4
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NVG
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
waar haalt gij uw debiele uitlatingen?
De bewoners zullen verhuizen naar een uitgebreid en moderner rusthuis!

Man toch....laat u niet zo vanalles wijsmaken. Het rusthuis was verlieslatend en werd daarom gesloten op vraag van het gemeentebestuur. Ik ben dus debiel omdat ik dat aankaart? Is het respect om mensen die gedurende tientallen jaren samen zitten eerst het rusthuis buiten te jagen en dan terug binnen te laten na een uitspraak van de rechter? Is dat goed bestuur? Is dat respect voor de ouderen van dagen? Oude bomen verplant men niet, of is dat ook een 'debiele' uitlating.

En uw desinformatie zal hier niet lukken hoor. Er was immers helemaal GEEN SPRAKE van een nieuwer ern uitgebreider rusthuis in Wingene, het personeel kreeg het uitzicht op een C4, maar opnieuw predikt men het respect.

Respect tov personeel, respect tov rusthuisbewoners, respect tov ouderen, respect tov een kritische burger.........

Het respect van CD&V moet omgekeerd geînterpreteerd worden me dunkt.
hij weet dus geen ballen af wat er gebeurt is hé met dat rusthuis!

De gemeente heeft een renovatie dossier ingediend bij vangrimbergen. Die heeft het afgeketst.
Zeer eigenaardig eigenlijk, want een aantal rusthuizen die nog in betere staat waren dan dit zijn wel goedgekeurd. Toevallig zijn dat wel rusthuizen in het Gentse zeker?......

Het aantal bewoners is in bijna 5 jaar meer dan gehalveerd. Wie wil er nu zijn oude dag slijten in een ouderwets onaangepast rusthuis?

Door het afketsen van dat dossier heeft de gemeente een kosten-bate analyse laten maken.
ofwel het bestaande rusthuis (enkel en alleen maar laten aanpassen aan de huidige normen) en bij het nieuwere rusthuis in Wingene een deel bij bouwen. Zodat ze naar daar kunnen verhuizen.

Men kwam al aan 90% van die OPLAP werken in het oude rusthuis.

dat oude rusthuis oplappen is een moreel onverantwoorde kost als het volledig door de gemeente moet worden betaald gezien Vangrimbergen die toelage geweigerd heeft.

dus dat die mensen op straat zullen staan is dikke zever!
Informeer u eerst voor ge begint te lullen!
giserke is offline