Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2004, 19:42   #5
NVG
Burgemeester

Standaard

Giserke,

Het is geen kwestie van informeren, ik weet verdomd goed wat er daar gebeurd is. Het is een kwestie van opvatting:

Volgens mij staan de belangen van de ouderen hier centraal. De burgemeester had dus als taak om dit dossier op tafel te gooien bij de Vlaamse overheid en te vechten voor een subsidie. De belangen van de mensen staan voor mij voorop, wat wil zeggen dat je die niet weken in de onzekerheid kan laten dat men hun thuis moet verlaten om dan plots via de rechter te moeten horen dat ze toch mogen blijven. Wie is hier het slachtoffer geweest? Juist ja...de bewoners. Of denk jij dat die daar 's nachts niet van wakker liggen, dat die niet tobben, dat die niet inzitten met het feit dat ze behandeld worden als meubels. En net DAT is de verantwoordelijkheid van de burgemeester van Wingene. Hij moest zijn bewoners gerustgesteld hebben en het dossier aangekaart hebben, ipv zijn bewoners te gebruiken als meubelstukken die de media-aandacht op het dossier moeten vestigen. En nét dat verwijt ik de burgemeester, zijn totaal gebrek aan juist ...ja....respect!
NVG is offline