Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2004, 20:09   #8
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NVG
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Trouwens er is een overleg geweest met de familie van de betreffende bewoners. Zij staan achter het plan van de gemeente.
Nu nog mooier. Op zijn CD&V's:

de schuld ligt bij paars en iedereen gaat akkoord met ons plan.

Wel, ik kan u meer dan verzekeren dat de meeste familieleden niet akkoord waren met het plan. Of zou u akkoord zijn dat men uw vader of moeder enkele keren gaat verhuizen zoals men met meubels doet. Niet dus....

Het kabinet Van Grembergen beoordeelt elk dossier als dat goed is ingedienD, zomaar weer alle fouten bij de Vlaamse Regering leggen is zeer simpel maar gaat niet op. Nuja...ik krijg zo ook stilaan een vermoeden dat jij een radertje bent in de operatie beschadiging waar CD&V blijkbaar mee bezig is, vergeet niet:

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel!
pssssssst de witte woede 2 maand geleden 5000 personeelsleden uit de sector die reclameren omdat de beloofde subsidies uit blijven is dat ook gelogen?

psssssst het psychiatrisch centrum in Beernem en nog 2 andere die dankzij het niet uitbetalen van de beloofde toelage bijna zijn deuren heeft moeten sluiten is dat ook gelogen?

pssssssst de wachtrijen om te kunnen aanspraak maken op een plaats in een rusthuis zouden gehalveerd zijn volgens deze regering. officiële cijfers halen die uitspraak al onderuit!

Reden is uw regering (ik zal het maar zo beginnen noemen hé) heeft geen roste cent meer! En geeft zijn sociale beloftes NERGENS waargemaakt! We betalen wel geen kijk en luistergeld meer.
maar centen voor dringend te vernieuwen rusthuizen in er niet meer.

En de gemeente Wingene is volledig verantwoordelijk voor bovenstaande feiten en omdat ze hun dossier niet goed zouden ingediend hebben?
ik zal u meer zeggen hé dat dossier is opgesteld door een studiebureau die ook dossiers maakt voor anderen gemeenten waar ze wel worden goedgekeurd. In gent zijn ze wel goed gekeurd.

Feit is paars heeft geblunderd

jaja de leugen van uw regering is ingehaald!
giserke is offline