Zie ik ben belg van turkse afkomst,hier geboren en opgetogen.Elkekeer dat er een discusie was was over de oorlog tussen de U.S.A. en irak,met vrienden dan hadden ze altijd negatiefe reacties over amerika.Nu ik ga graag op reis naar amerika en ik verdedigde altijd amerika,omdat ik altijd dacht en zij,zij zijn begonnen met de twin towers en de pentagon neer te halen.Natuurlijk dat die mensen wraak willen,stel je voor dat ze bij ons de kathedraal van antwerpen neer halen.Ik had een vriend die ook echt een usa liefhebber was,nu3 jaar haat hij de usa en vele vrienden ook nog zelf belgen.En ik maar de us verdedigen.EN NU IK DE FOTO'S HEB GEZIEN VANDIE FOLTERINGEN HEB IK EEN HELE ANDERE VISIE GEKREGEN OVER DE USA.Echt schandalig.Oke dat gebeurd in marokko en turkijje ook,maar dat komt niet op tv.DEZE folteringen zijn gebeurd met weten van die hoge havieken,want het leger is in het geheel een robot.Daarmee wil ik zeggen als daar een hogere offecier een bevel geeft dan wordt dt opgevolgd,geloof me maar.
|