Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2010, 14:19   #162
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
U noemt dat overijverig, ik vind zulke beslissing niet meer dan logisch. Een 'fiat' van Jeugdzorg zou ik pas wereldschokkend hebben gevonden. Hoe gaan de 'voorstanders' hier reageren als Laura onderweg verkracht (of erger nog: vermoord) wordt door een bende losgeslagen piraten (en er zijn er massa's in de Afrikaanse en de Zuid-Aziatische wateren) of verzwolgen door een zware storm? 'Wie haben es nicht gewust'??? Dat verwend kreng is zowel op fysiek, emotioneel als mentaal vlak nog niet klaar voor zulke onderneming. Haar recente stunt door te vluchten naar Sint-Maarten bevestigd dit nog eens. Elke ouder met gezond verstand zou tot dezelfde conclusie moeten komen.
Jonge welzijnswerkers moeten vooral bewijzen, door te scoren, resultaten boeken, door vooral in te grijpen en zo wenig mogelijk te bemiddelen. Da's goed voor het stagvrslag van de welzijnswerker. Resultaten worden geboekt door zoveel mogelijk interventies, desnoods met de hulp van de federale collega's van politie en justitie.
Ouderen worden niet graag de les gespeld door pas afgestudeerde wereldverbeteraars.

Wat is het probleem met een verwend kreng ? Merkwaardig trouwens hoe frequent deze omschrijving te lezen is in deze topic. Verwend omdat de 14-jarige Laura Dekker een paar duizend euro's van haar pesoonlijke rekening heeft afgehaald voor haar vertrek ?
Ik merk vooral veel afgunst.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden