t'Is mss uit nostalgie, maar ik mis een beetje de sfeer van de muziekwinkel van enkele jaren geleden....
al die CD'doosjes met boekjes en leuke fotootjes, die sfeer, en de ontdekking van nieuwe of oude ongekende artiesten.... voltooid verleden tijd....
de muziekwinkel in mijn gemeente waar ik me nog een klein beetje thuis voelde is de fles opgedraaid.... failliet en gesloten die handel...
alléé er is wel nog een "Vrije Platen Boetiek" maar die winkel is zo klant-onvriendelijk.... "als't ni in de rék ligt zulle me t'nie hebbe menéér" ... dat ge met moeite durft vragen naar één of andere artiest... en de muziekkennis van het personeel is beneden alle peil....
ja, muziek kan je nu kopen in een virtuele winkel op het net.... onmiddellijk te downloaden....
maar het doosje in je handen houden, door het boekje bladeren..... t'is niet hetzelfde.... jammer maar helaas...
hoe zit dat in uw eigen gemeente ????
waar kunnen de mensen die zoals ikzelf over een CD-collectie van zo'n plusminus 4000 stuks beschikken naartoe om hun muzikale hobby te blijven beoefenen.......... ???