Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed
Tja wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten!
Hij wou de moslimbevolking kwetsen met zijn cartoons (bewust) awel zé hij heeft de reactie gekregen.
Met gevolg dat hij voor de rest van zijn leven als een bange man moet rond lopen.
Hij heeft gekregen wat hij zelf heeft veroorzaakt, totaal geen compatie met die kerel!
|
Helemaal akkoord. Als jij ooit een grapje maakt over roodharigen, arbeiders, katholieken, (geëmigreerde) West-Vlamingen,... of andere subcategoriën waartoe ik behoor, dan kom ik keihard op uw muil slaan. En als ik erom moet lachen, dan gaat je kop eraf. Ik zal wel je adres nodig hebben.
Islam betekend trouwens niet vrede, zoals ik hier ergens las. "Vrede" is wel een heel vergezochte interpretatie van "onderwerping". Tja, als je de volledige onderwerping van de ongelovigen bereikt, dan heb je inderdaad misschien een vorm van vrede. Theo van Gogh's "submission" is al vergeten blijkbaar. Geweld is dus degelijk de manier om uw gelijk te krijgen op lange termijn.
Once his power base had grown sufficiently, Mohammed took to banditry, attacking a Meccan caravan led by Abu-Sufyan of the Quraysh tribe as it was returning from Syria in the year 624 CE, during the holy month of Ramadan when fighting was prohibited. Somehow, the Meccans learned of this and rushed to the aid of the caravan, meeting 300 Muslims-in-the-making with a thousand Meccan fighters on a battlefield called Badr, approximately twenty miles southwest of Medina. Naturally, a miracle occurred and the prophet's force was victorious. From this time forward, the name Islam ('submission') was to belie the true nature of the militant polity which to this day is an obstacle in the path to planetary peace.
http://www.atheists.org/An_Atheist%2..._Mohammedanism