Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2004, 20:10   #97
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Kijk, voor mij is dat ook niet de prioriteit (islam aanpakken), maar de meeste Marokkanen zijn wel islamiet, he. Bovendien schijnt een groot deel van de sponsering van terroristische groepen hier te gebeuren vanuit drugshandel. Dus er zijn toch weer verbanden, nietwaar?

En noem mij gerust Chief...
Dat kan best zo zijn, maar niet elke islamiet is een islamistische terrorist. De meesten die hier wonen zijn gewoon arbeiders en niet veel meer.

Zelf vind ik wel dat terrorisme eveneens streng moet aangepakt worden, maar we moeten wel opletten dat we hiermee niet de fundamenten van de democratie gaan aanraken. Als we dat doen, halen de terroristen hun slag thuis.

Vergeet zeker niet dat Al-Qaeda de gematigde moslims evenveel haten als ons.

Welke verbanden er op etnisch vlak ook zijn, dat maakt niets uit. Pak de criminaliteit aan en begin niet met allerhande radicale maatregelen tegen allochtone minderheden.
Het probleem is ook dat velen vierkant hun voeten vegen aan onze "democratie", willekeurig de gangster of wat ook uithangen, en dan ONZE democratie erbij sleuren als ze met de vinger gewezen worden...
andev is nu online   Met citaat antwoorden