Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2010, 18:37   #270
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Punk Bekijk bericht
Niet beginnen zeveren aub; jullie zijn degene die het vb tegen houden, jullie geven ze geen kans, jullie hebben meegedaan aan dat cordon enz...
Wij halen al zeer lang zelfs oplossingen aan maar daar heeft niemand orens naar.
Had men vroeger al geluisterd beste wisord dan was de kans veel kleiner je met deze zware problemen zou gezeten hebben nu.
Wie nie wil luisteren moet voelen zeg ik en ze gevoelen het nu.

Aangezien je blijkbaar totaal niks weet wat het vb betreft en geen oplossingen zegt dat al heel wat, je bent gewoon iemand die blindelings meedoet met de linkse meute die van nie beter weet en dit gewoon overneemt en van ja loopt te knikken.

Het vlaams belang heeft verloren met de verkiezeing , oplossingen?? welke ?? behalve dan poppulistische bvb met doel en het deurganckdok .. op linkeroever waren ze tegen en aan de haven waren ze voor.... afschaffing wet major idem ...enz . Vlaams belang heeft alleen aan poppulisme gedaan dat bewijst deze soeptoestand nog maar eens.

Dat jij een aanhanger bent is uw zaak ik luister dan ook naar eender wie met een goed standpunt rechts of links , ik ben geen jaknikker zoals jij blijkbaar wel bent.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden