Discussie: Schep je eigen God.
Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2010, 11:37   #61
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
komt dit uit een etymologisch woordenboek of heb je dit zelf verzonnen?mmmm...........komt dus op het zelfde neer.......en beiden drukken dan geen oneindigheid uit......alles is nog geen oneindigheid.hoe zo?het komt me niet echt overtuigend over, maar als een eigen interpretatie
Dat komt uit mijnen duim gezogen, maar ik geef toe.
Ik ben een unification van mijn eigen verzameling. Een verzameling van bij elkaar gepuzzelde stukjes waarheid. En zo vormt dat, mijn waarheid.
Iedereen legt zijn stukjes en de linken anders he. Iedereen heeft zo zijn/haar waarheid en beeld voor ogen.

Oneindigheid is voor mij iets dat letterlijk, geen begin, noch einde kent.
Iets waarin dingen ontspruiten tot bewustzijn.
Een golvende vibraties van finetuning op godgezaligde muziek. Paringsmuziek ongeveer zoals dolfijnen en walvissen doen.
Ja het is zo een geil beesje, want alles, en dan ook alles is "seksueel".
Ge moet kunnen uitbreiden tot aantallen door middel van voortplanting.

Oneindigheid is zoals ik bedoel, wij kennen wel een begin en een einde.
In onze "realiteit". Maar ge moet u losrukken van uw omgeving even.
En effe beyond gaan. Wat ligt er buiten ons universum en daarbuiten?
Fysische wetenschappers die met quantum mechanica prutsen etc gaan nu echt ver hoor man. We zijn letterlijk aan het doorbreken in het ontstaan van ons universum. En dat brengt veel ontdekking met zich mee.
Daarom spreken ze nu van parallelle universa.

Maar dat is toch ook maar een "kosmos" en er moet toch vast en zeker buiten de macrokosmos nog een gigakosmos manifesteren en daarbuiten nog iet.
En die overgang van "Uiting" tot iets groter gaat volgens mij gewoon oneindig lang door.
Beetje zoals wij 's nachts sterren zien, maar dan van heel ver bekeken zie je een melkwegstelsels. En als ge dan nog veel verder gaat, ziet ge het universum en andere universa. En ja, zo oneindig door he

Van de microkosmos tot de marcrokosmos en daarbuiten. Oneindig lang door.
http://www.youtube.com/watch?v=QlgLI0tW7lQ
Slecht hermaakt, maar het schept het idee.

Ik zei u al, volgens mij hebt gij een alien stad gezien in wat een microkosmos leek. Maar volgens mij moete het zeker niet met ruimteschepen gaan linken.
Want ik denk dat de microkosmos eerder natuurgericht is. Overgegeven aan de omgeving.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 9 januari 2010 om 11:42.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden