Wel voor de ouders is dit geen platte commercie en medeleven staat voor hen niet op de eerste plaats maar het welzijn van hun kinderen.
Wat beide kranten eigenlijk doen is volledig hun vrijheid en zegt het spreekwoord niet:de enen zijn dood is de anderen niet zijn brood ?
De ouders zouden er eigenlijk alles voor doen om hun kinderen terug te hebben. De manier waarop stelt soms vragen. Destijds bij de ontvoeringen en de verdwijningen van diverse kinderen in België hebben de ouders ook alle mogelijke diverse kanalen gebruikt. Hier hebben de kranten niet zo'n middelen gebruikt als wat nu gebeurd in GB doch wie zijn wij om daar over te oordelen? Ik stel me soms zelf in de plaats en het moet een verschrikking zijn om zo iets mee te maken.
Later als alles voorbij is zal er misschien een bittere pil geslikt worden en is er de mogelijkheid dat men dit tegen hen zou kunnen misbruiken.
De vraag is: moeten ze dan die platte commercie niet gebruiken of misbruiken,als ze maar hun kinderen terug hebben of tenminste iets te weten komen.
Ik hoor jullie al komen:de profiteurs zullen ,helaas, maar al te veel zand in hun ogen strooien en zo valse hoop geven.
|