Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Volledig mee eens. En ik geef Peumans dubbel en dik gelijk.
Vlamingen zijn harde werkers maar .... rusteloze stresskonijnen. Geen tijd voor het echte leven. Werken, werken, werken. Ik weet het, ik maak er ook al decennialang deel van uit tot mijne frank begon te vallen.
Ik werk nog hard maar heb mij zodanig georganiseerd dat ik ook eens kan doen wat ik graag doe. Een gedicht schrijven, mij wat moeien op een forum als dit, af en toe een weekendje elders meepikken, met de kleinkinderen bezig zijn ....
Als ik als zelfstandige ooit de rust vindt om pensioen te nemen dan trek ik gegarandeerd naar de Ardennen. Daan achterna. Ik zou het eigenlijk nu al willen maar het is wat te onpraktisch met mijn professionele bezigheden.
En je hoeft helemaal geen nationalist te zijn om je ginder te vestigen. Gewoon terug naar het échte leven. Weg van die fake Vlaamse stress.
|
Ik wens van harte dat je het kan doen. Nationalisme heeft hier niks mee te maken, overigens. Ideologie tout court niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
|