Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2010, 13:11   #103
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Straffe koffie hoor, dat de aanhangers blijkbaar wel in staat zijn om andersgelovigen te respecteren. Dit heeft mss wel te maken met de Christelijk-Joodse traditie van verdraagzaamheid iets wat het overgrote deel der haatbaarden wegens een gebrek aan hersencellen blijkbaar niet kan.
Dat 'het overgrote deel' der 'haatbaarden' blijkbaar een probleem kan hebben met verdraagzaamheid, lijkt me logisch. Waarom zouden zij anders 'haatbaarden' zijn, nietwaar?

Maar de vraag die we ons moeten stellen is deze: hoe groot is dat 'overgrote deel der haatbaarden' in vergelijking met de rest van de mensen, en meer specifiek in vergelijking met de rest van de moslims (ik veronderstel wellicht niet geheel ten onrechte dat u het over de moslims heeft)?

Laten we ook niet vergeten dat niet èlke haatbaard-drager een moslim is, hé.

Op YouTube zijn alleszins filmpjes genoeg te vinden die ons de exploten van niet-islamitische haatdragende bebaarde wezens tonen. Sommige van die filmpjes zijn ten andere in het Heilig Land gemaakt, en tonen leden van het Uitverkoren Volk die zich te buiten gaan aan, wel ja, 'haat'.

Ik vind het overigens erg grappig dat iemand die zich 'Europahater' noemt, van 'haat' een probleem maakt. Wellicht doet u dat 'haten' van Europa wèl baardloos, of niet?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 10 januari 2010 om 13:17.
djimi is offline   Met citaat antwoorden